Training - „Excelență în comunicare”

Comunicarea scrisă și verbală joacă un rol important în lumea afacerilor. Dacă nu reușim să înțelegem și să respectăm regulile de bază, există riscul să fim înțeleși greșit, să nu primim răspuns la timp sau să nu primim deloc răspuns.
Imaginați-vă că oferiți produse/servicii cu adevărat utile clienților voștri, însă, din cauza unor erori de scriere sau a comunicării neclare, pierdeți încrederea lor.
Exprimarea corectă din punct de vedere gramatical, abilitățile de scriere clară și concisă, abilitățile de ascultare și de comunicare asertivă sunt cheia pentru a transmite credibilitate și profesionalism.

Acest curs îți oferă tehnici eficiente de comunicare și strategii de scriere și exprimare adecvată pentru a crește impactul comunicării tale cu clienții/colegii.
Cum se desfășoară?
⌛️ Cuprinde 6 module de învățare, cu o durată de 2 ore fiecare.
📍 Se desfășoară fizic (la locația clientului, în Cluj-Napoca) sau online, cu un grup de maxim 15 participanți.
👉🏻 30% informații, 70% practică.
Rezultate:
98% din participanții care au trecut deja prin acest program spun că:
✔️ Sunt mai încrezători când își transmit mesajul (în scris sau verbal).
✔️ Înțeleg mai bine cum să structureze un mesaj care să fie corect, clar, concis.
✔️ Sunt mai deschiși să asculte pentru a identifica nevoile reale ale clienților/colegilor.
✔️ Sunt capabili să gestioneze mai eficient situațiile dificile.
✔️ Observă o îmbunătățire în relațiile cu clienții/colegii.
Teme abordate:
- Care sunt cei 7 C ai unei comunicări eficiente?
- Când e mai potrivit să comunici în scris vs. verbal?
- Care sunt cele mai frecvente erori în comunicare (de scriere, gramaticale, de exprimare)?
- Cum să structurezi un mesaj (scris sau verbal) pentru a avea impact?
- De ce ascultarea activă e esențială în rezolvarea de probleme?
- Care sunt tiparele de comunicatori și cum îți poți ajusta mesajul în funcție de ele?
- Cum să oferi feedback pentru a obține rezultate?
